ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19

Автор(и)

  • Наталія Малиш Національний університет «Києво-Могилянська академія», Ukraine https://orcid.org/0000-0001-6803-7860
  • Світлана Москаленко Національна академія державного управління при Президентові України, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-5017-0230

DOI:

https://doi.org/10.36030/2310-2837-2(101)-2021-69-73

Анотація

Визначено основні напрями наукових досліджень щодо онлайн-освіти в умовах пандемії. На основі аналізу наукових публікацій зарубіжних авторів із тематики організації освіти в умовах пандемії COVID-19 узагальнено та класифіковано проблеми, на розв’язання яких має бути спрямована сучасна освітня політика: соціально-психологічні, економічні, технологічні, комунікаційні, організаційні та методологічні. Зазначено, що наявність аналітичного, оперативного й політичного потенціалу є передумовою для формування та реалізації дієвої освітньої політики.
Ключові слова: онлайн-навчання; дистанційна освіта; освітня політика; управління; пандемія; нерівність; цифрова компетентність; соціальні проблеми.

Біографії авторів

Наталія Малиш, Національний університет «Києво-Могилянська академія»

доктор наук з державного управління, професор, професор кафедри «Києво-Могилянська школа врядування» факультету правничих наук

Світлана Москаленко , Національна академія державного управління при Президентові України

кандидат наук з державного управління, заступник директора Інституту публічного управління та адміністрування

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-15

Номер

Розділ

Статті