КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ РЕІНЖИНІРИНГУ СЕРВІСНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ

Автор(и)

  • Антон Осьмак Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-1960-8353
  • Анатолій Яріш Національна академія державного управління при Президентові України, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8834-905X

DOI:

https://doi.org/10.36030/2310-2837-2(101)-2021-21-26

Анотація

У статті з’ясовано сутність цифрової трансформації в сервісній діяльності органів публічної влади та реінжинірингу адміністративно-управлінських процесів. Визначено завдання концепції сервісно орієнтованої державної політики. Проведено фактологічний аналіз концептуальних стратегій до процесу управління, зокрема процесного, системного та ситуаційного, які реалізуються через концепції управління бізнес-процесами (BPM) та управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM). Запропоновано комплексний підхід до використання управлінських концепцій. Розглянуто переваги комплексного використання CRM- та BPM-концепцій для ефективного процесу надання публічних послуг.
Ключові слова: публічне управління; сервісна діяльність органів публічної влади; цифрові трансформації; реінжиніринг; CRM-концепція; BPM-концепція.

Біографії авторів

Антон Осьмак, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

доктор філософії з публічного управління та адміністрування,
доцент кафедри національної економіки та публічного управління

Анатолій Яріш, Національна академія державного управління при Президентові України

аспірант кафедри інформаційної політики та цифрових
технологій

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-15

Номер

Розділ

Статті