ПЕРЕВАГИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНСТИТУЦІЙНОГО АУДИТУ: ПУБЛІЧНО-УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Олена Форкуца Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України https://orcid.org/0000-0002-6786-1361

DOI:

https://doi.org/10.36030/2310-2837-1(100)-2021-133-139

Анотація

У статті проаналізовано переваги забезпечення якості середньої освіти засобами інституційного аудиту з позиції публічно-управлінського аспекту. Зроблено акцент на необхідності надання якісних освітніх послуг у цивілізованому суспільстві, відповідно до чого визначено важливість проведення інституційного аудиту в українському законодавстві. Здійснено порівняння атестації та інституційного аудиту в закладах загальної середньої освіти, на основі чого аргументовано, що інституційний аудит має незаперечні переваги порівняно з традиційними підходами до перевірок навчального процесу. Зазначено, що центральним органом виконавчої влади України в освітній галузі, покликаним допомагати освітнім закладам гарантувати якість надання освітніх послуг, є Державна служба якості освіти.
Проаналізовано процедуру проведення інституційного аудиту в закладах середньої освіти розвинутих європейських країн, на основі чого встановлено його результативність та основні переваги. Акцентовано увагу на певних недоліках здійснення інституційного аудиту в закладах середньої освіти України. Відповідно до цього запропоновано визначені управлінські дії щодо покращення здійснення інституційного аудиту в публічному секторі Української держави.
Ключові слова: інституційний аудит; загальна середня освіта; освітні заклади; школи; якість.

Біографія автора

Олена Форкуца, Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Aспірантка кафедри європейської інтеграції та права

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-01

Номер

Розділ

Статті