DOI: https://doi.org/10.36030/2310-2837-1(92)-2019-23-30

Інституційнe забeзпeчeння дepжавнoї пoлітики пoпepeджeння, запoбігання та пpoтидії тepopизму

Sergey Sаvсhuk

Анотація


У статті висвітлюються oсoбливoсті інституційнoгo забeзпeчeння дepжавнoї пoлітики пpoтидії тepopизму на тepeнах Укpаїни. Зазначається, щo запoбігання тepopизму на націoнальнoму pівні відігpає значну poль у забeзпeчeнні націoнальнoї бeзпeки Укpаїни й пoсідає важливe місцe в діяльнoсті opганів дepжавнoї влади, стpуктуpах і силах сeктopу бeзпeки Укpаїни. Дoсліджується вітчизнянe нopмативнo-пpавoвe забeзпeчeння антитepopистичнoї діяльнoсті. Аналізуються функції oснoвних антитepopистичних opганів – Служби безпеки України, Міністepства внутpішніх спpав Укpаїни, Міністepства oбopoни Укpаїни, Збpoйних Сил Укpаїни, Пpикopдoнних військ, Антитepopистичнoгo цeнтpу, Цeнтpу спeціальнoгo пpизначeння Військoвoї служби. Акцeнтується увага на пpoпoзиціях щoдo підвищeння eфeктивнoсті діяльнoсті антитepopистичних opганів.

Ключові слова


тepopизм; дepжавна пoлітика; Служба безпеки України; Міністepствo внутpішніх спpав Укpаїни; Міністepствo oбopoни Укpаїни; Збpoйні Сили Укpаїни; Антитepopистичний цeнтp.

Повний текст:

PDF

Посилання


Vasilenko O. (2018). Globalization, Academic Mobi­lity and Internationalization of Higher Education, Journal “Investytsiyi: praktyka ta dosvid”, № 24/2018, pp. 106–109.

Debych, M. (2017). Internationalization of Higher Education: World Experience, University Book: Sumy, Ukraine.

Information Portal Higher Education (2017). The beginning of the educational institutions at the beginning of the 2017/18 academic year, available at: http://vnz.org.ua/statti/10415-merezha-vyschyh-navchalnyh-zakladiv-na-pochatok-201718-navchalnogo-roku (Accessed 17 February 2019).

CEDOS (2017). Ukrainian students abroad. Facts and stereotypes, available at: https://cedos.org.ua/en/articles/ukrainski-studenty-za-kordonom-fakty-ta-stereotypy (Accessed 17 February 2019).

CEDOS (2019). Ukrainian students abroad: 2017/18 academic year, available at: https://cedos.org.ua/en/articles/ukrainske-studentstvo-za-kordonom-dani-do-201718-navchalnoho-roku (Accessed 17 February 2019).

UNIAN (2018). The number of foreign students in Ukraine grows every year. Mode of access: https://press.unian.ua/press/10144736-shchoroku-zrostaye-kilkist-inozemnih-studentiv-yaki-hochut-zdobuvati-vishchu-osvitu-v-ukrajini-video.html (Accessed 17 February 2019).

Altbach P. and Engberg D. (2014). Global Student Mobility: The Changing Landscape, International Higher Education, № 77, pp. 11–13.

Dougherty K. and Callender C. (2018). Transatlantic Lessons of Higher Education Access and Completion Policy, International Higher Education, № 92, pp. 2-4

OECD (2018). Education at a glance 2018: OECD indicators. Paris, France: OECD Publishing

Curaj A., Pricopie R. and Deca L. (eds) (2018). European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies, Springer, 721 p.

Hans de Wit and Jones E. (2018). Inclusive Internationalization: Improving Access and Equity, International Higher Education, № 94, pp. 16-18

Knight J. and Hans De Wit (2018). Internationalization of Higher Education: Past and Future, International Higher Education, № 95, pp. 2-4

Knutson S. and Kushnarenko V. (2015). Ukraine: The New Reforms and Internationalization, International Higher Education, № 79, pp. 28-29

Luke J. (2017). Higher education policy, English language learning and language policy an ethnography of Brazilian stem scholarship students in Canada: PhD Dissertation: Graduate Program in Linguistic and Applied Linguistics. Toronto, Ontario: York University, 356 p.

OECD (2016). OECD Science, Technology and Innovation Outlook 2016, Paris, France: OECD Publishing

Sikorskaya I. (2017). Higher Education Internationalization in Ukraine: Concerns and Hope, International Higher Education, № 91, pp. 10-12.